تجهيزات اتوماسيون صنعتي
نوشته شده توسط : شاهان اتومیشن

Aerotech’s A3200 MotionPAC یک کنترلر منطقی قابل برنامه ریزی (PLC) مبتنی بر نرم افزار است که کاملاً با کنترلر حرکتی A3200 شرکت ادغام شده است و می تواند به طور مستقل برای کنترل کامل ماشین یا همراه با برنامه های AeroBasic مورد استفاده قرار گیرد. MotionPAC با IEC 61131-3 و PLCopen مطابقت دارد و فروشگاه اتوماسيون صنعتي به کاربران اجازه می دهد تا در نمودارهای نردبان (LD) ، نمودار بلوک عملکرد (FBD) یا متن ساختاری (ST) برنامه نویسی کنند. ادغام محکم MotionPAC با کنترل کننده حرکتی A3200 به کاربران امکان می دهد تا از طریق LD ، FBD ، ST حرکت ناهمگام ، هماهنگ ، ترکیبی ، دنده ای یا کمری را مستقیماً انجام دهند یا برچسب ها را مستقیماً با برنامه های AeroBasic start شروع ، متوقف یا به اشتراک بگذارند. برنامه نویسان می توانند متغیرها و برچسب های اشتراکی ایجاد کنند که با نام در همه ابزارهای A3200 ، رابط کاربری و برنامه های موجود AeroBasic as و همچنین در برنامه های NET به آنها اشاره شود. ابزارهای MotionPAC مانند کتابخانه های قابل تعریف توسط کاربر (LD ، FBD ، ST یا .NET) ، مدیر محور یکپارچه برای بازخوانی و کنترل دستی ، پایگاه داده برچسب جهانی ، مدیریت حافظه خودکار و اجرای مجازی PLC ، کارایی و کیفیت برنامه نویسی شما را افزایش می دهد. اتوبوس های استاندارد ، ورودی I / O درایو و جمع آوری داده های پیشرفته در MotionPAC ادغام شده اند و می توان آنها را با نام در میان همه برنامه ها به اشتراک گذاشت.

اتوماسیون یکپارچه MotionPAC زمان برنامه ریزی و راه اندازی را 30 تا 50 درصد کاهش می دهد و برای توسعه برنامه کنترل ماشین ایده آل است. محیط توسعه شامل یک مدیر محور برای بازخوانی محور و کنترل دستی در طول توسعه LD ، FBD یا ST است ، و نیازی به برنامه های جداگانه بازخوانی و توسعه نیست. همه انجمن های سخت افزاری معمول ، تکالیف و برنامه ها در یک ساختار درختی با کاربرد آسان سازمان یافته اند.

جعبه ابزار برای هر زبان برای برنامه نویسی کشیدن و رها کردن در نظر گرفته شده است ، یا فقط شروع به تایپ کردن روی پالت کنید و Intellisense به برنامه نویسی کمک می کند. پالت برنامه نویسی بصورت آزاد است به این معنی که بلوک ها و توابع تابع را می توان در یک نمودار نردبان ، حتی بلوک های تابع حرکت ، استفاده کرد و برنامه نویسی را آسان می کند.

برچسب های جهانی
ادغام PLC و حرکت به دلیل عدم هماهنگی بین متغیرها و برچسب ها دشوار و زمانبر است. بانک جهانی برچسب MotionPAC این مورد را از بین می برد. همه متغیرها یا برچسب ها در MotionPAC می توانند با نام سایر برنامه های موجود در A3200 از جمله رابط کاربری CNC ، Scope ، Motion Composer ، برنامه های AeroBasic and و حتی برنامه های سفارشی .NET با نام به اشتراک گذاشته شوند. متغیرها نه تنها با نام در دسترس هستند ، بلکه تمام مدیریت حافظه به طور خودکار برای برنامه نویس انجام می شود. البته ، در صورت تمایل ، برنامه نویس در مشاهده آدرس های حافظه یا حتی اختصاص آدرس ها آزاد است.

برنامه نویسان MotionPAC می توانند کتابخانه های خود را از Function Blocks ، Functions ، Ladder Diagrams ، Structured Text یا ترکیبات هر یک ایجاد کنند. در هر برنامه ای می توان به این کتابخانه ها مراجعه و استفاده مجدد کرد. این سبک برنامه نویسی - استفاده مجدد کد از اجزای آزمایش شده - به کاربران در نوشتن سریع برنامه های با کیفیت کمک می کند.

قابلیت های حرکت
قابلیت های حرکتی شامل حرکت ناهمزمان ، هماهنگ و ترکیبی است. حرکت را می توان بصورت نسبی یا مطلق در واحدهای کاربر (انگلیسی یا متریک) تعیین کرد. سایر دستورات حرکتی شامل چرخ دنده الکترونیکی ، کمینگ ، تغییر نقطه پایان و موارد دیگر است. کد CNC یا G کاملاً سازگار را می توان از برنامه PLC فراخوانی کرد.

.NET و PLC ها
در حالی که MotionPAC کاملاً با IEC61131-3 سازگار است ، همچنین می توان آن را کاملاً با .NET برنامه ریزی کرد. برنامه نویسان می توانند برنامه های دات نت سفارشی را که به صورت بلادرنگ اجرا می شوند ، بنویسند. برنامه ها را می توان به عنوان کتابخانه بلوک عملکرد بسته بندی کرد و به عنوان یک بلوک تابع یا متن ساختاری در هر برنامه گنجاند. برچسب های جهانی ایجاد شده در MotionPAC با نام هر دو برای PLC و برنامه نویسان .NET در دسترس هستند تا برنامه نویسان PLC و .NET بتوانند در یک محیط مشابه همکاری کنند و از زبان برنامه نویسی مورد نظر خود استفاده کنند.

بهینه سازی شبکه 5G و فرصت های تجاری
ما بسیار خوش شانس بودیم که تارا مک‌دید، معاون منطقه‌ای فروش @ SalesForce را داشتیم، که با چالش نهایی کسب‌وکار برای 5G مقابله کرد: نحوه کسب درآمد از آن و تبدیل آن به موفقیت تجاری. دیدن اینکه چگونه یک سازمان شریک مانند SalesForce در مورد نیازهای شرکت های مخابراتی به ویژه برای ارائه نوع "تک شیشه ای" مورد نیاز برای تفسیر چنین حجم وسیعی از داده ها و کسب درآمد از آن تحقیق کرده است، جالب بود.

محیط شبیه سازی
برنامه نویسان می توانند اجرای برنامه را به طور کامل بر روی کامپیوتر و بدون تغییر هیچ یک از کدها شبیه سازی کنند. سخت افزار مجازی می تواند با سیستم در ارتباط باشد تا برنامه ها در یک محیط مجازی اجرا شوند. این قابلیت ، همراه با ابزارهای اشکال زدایی MotionPAC مانند نقاط شکست ، توابع Step Into ، Step Over ، Step Out ، مجبور کردن ورودی و خروجی و همچنین پنجره های تماشای برچسب ها و متغیرها ، در اشکال زدایی کامل برنامه و راه اندازی سیستم در زمان کمتری کمک می کند .

اتوبوس های صحرایی
I / O Fieldbus مانند برچسب های Modbus TCP یا EtherCAT نیز به صورت جهانی در میان همه برنامه ها و زبان های برنامه نویسی به اشتراک گذاشته می شود. در حالی که آدرس ورودی / خروجی باید به ورودی فیزیکی اختصاص یابد ، مدیریت حافظه بین برنامه ها و زبان های برنامه نویسی به طور خودکار برای برنامه نویس انجام می شود. تخصیص I / O با استفاده از ابزار نگاشت I / O ساده تر می شود که تمام I / O سیستم را نمایش می دهد و برنامه نویس نقاط ورودی / خروجی را برای برچسب ها برچسب های جهانی می کشد و رها می کند.

ویژگی های استاندارد مانند برنامه های Cold ، Warm ، Hot Start و Hot Swapping در اسکن بعدی در دسترس هستند. MotionPAC می تواند بصورت آنلاین ونظارت بر اجرای برنامه با تمام متغیرها ، برچسب ها و اطلاعات حالت نشان داده شده در زمان واقعی مستقیماً بر روی برنامه.





:: برچسب‌ها: پی ال سی delta , انوا پی ال سی , پی ال سی چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: